Lista nr. 1

Nämn något som gjorde dig glad igår: Twilight på tv ;D Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov? Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datorn, kollade in mina omdömen, fick godkänt i allt förutom historia.. (men har inte anstränkt mig heller. Det sista du sa högt? Kolla vad du har gjort! Det senaste någon sa till dig: Kolla vilken fin tröja, med blommor. -.- Vad har du druckit idag? Coca Cola <3 Vad var det senaste du åt? Äppelbitar ^^) Vad var det senaste du köpte? Kläder Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit Vad är det för väder hos dig nu? Soligt, men frostigt? Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj & mangnum mandel. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte. Sover du tungt? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0